Úvod >  Jak nakupovat

Jak nakupovat

Trvali jsme na stejném pořádku, zásilka příštího doručení, samozřejmě, umožnit individuální nedostatek zboží převoz zboží zboží 1-3 dny

náhrady
Snažíme se plně uspokojit. Musíte nás přijmout po 5 dnech od vašeho balíčku. Pravidla směnného kurzu, než se můžete snadno vrátit, musíte nás kontaktovat, abyste se vrátili k položce a pak se vrátili na adresu doručení. Veškeré položky, které nám byly vráceny, nesmějí nosit, měnit nebo umyt svůj původní stav, všechny štítky. Nemůžeme vrátit / změnit jméno, například nesprávné boty, se vám nepáčilo. Ujistěte se, že formát a položka jsou požadované zásilky.

Všechny položky jsou objednány zde. Jsme zavázáni k dobrému pořádku a váš balíček.Tento článek se vrátí, když se vrátíte ke správné správné položce: všechny vrácené položky jsou povinny platit 5% daně. Náklady na dopravu se nevrací.

Vrácíme nebo nahrazujeme správné náklady na dopravu po objednávce, budete zodpovědní za přepravu

odstranit
Pokud zadáte objednávku a změníte názor, můžete nám vždy zaslat stornovací balíček a uplatnit pokutu ve výši 25%. Většina objednávek je odeslána do 1-2 dnů, takže při odeslání objednávky bude žádost o zrušení odmítnuta.

Vraťte / vyměňte
Pokud máte výrobek, musíte nás kontaktovat poté, co máte 3 dny, nebo požádat o návrat, který bude odmítnut. Nabízíme náhradu nebo výměnu následujících tří podmínek:

Poslali jsme některé chyby (například nesprávnou velikost, špatnou barvu nebo špatný styl) nebo problémy s kvalitou produktu (bez škod na lidských činitelích), můžete nám je zaslat zpět, pokud peníze nevrátíme k přijetí balíčku. Výrobek musí poskytnout oddělení kontroly kvality, pokud se vyskytne problém, zašleme nový produkt nebo vrácení peněz, pokud nejste spokojeni s produktem (v dobrém stavu) a vrátím se. Je nutné nést veškerou váhu zásilky .costo. Pokud chcete vyměnit problémy s produktem (velikost je špatná, barva je špatná nebo je špatný styl). Musíte zaplatit za výměnu všech poštovních poplatků.

zpět